Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Instagram jako prostředek pro šíření trendů v gastronomii se zaměřením na specifika České republiky
Škoda, Martin ; Zábrodská, Kristina (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Diplomová práce Instagram jako prostředek pro šíření trendů v gastronomii se zaměřením na specifika České republiky se věnuje tématu gastronomie a souvisejícím trendům v oboru. Autor se snaží zmapovat vlivy, které na jejich formování může mít on-line prostředí, především sociální síť Instagram. Po zevrubném seznámení s prostředím sociálních sítí je podrobněji popsána zejména sociální síť Instagram, její vliv na šíření zážitků, trendů a mediální prostředí obecně. Autor se snaží objasnit, zda dění na této síti může udávat směr tomu, co je populární v gastronomickém prostředí, pochopit roli, kterou hojně sledovaní tvůrci z Instragramu ve společnosti mají a co pro běžné uživatelé znamená sdílení zážitků s jídlem spojených. Představeni jsou "vlivní" uživatelé z gastronomické sféry na českém Instagramu a jejich další provázanost s mediálním prostředím. Ve výzkumu autor formou strukturovaného dotazníku, kterého se zúčastnilo 1143 respondentů z prostředí sociálních sítí, zjišťuje, jakou funkci plní Instragram při šíření gastronomických trendů v České republice. Získaná data doplňují názory vycházející z rozhovorů se zástupci české "gastronomické scény" na Instagramu Kateřinou St. Germain (My Cooking Diary), Janou Králíkovou (Zásadně zdravě), Janou Vašákovou (Slepičárna blog) a Lukášem Hejlíkem. Nechybí ani...
Podnikatelský plán
Horáček, Jakub ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Pohostinství je rozšířenou formou podnikání, která poskytuje zaměstnání tisícům lidí a pro kterou se každoročně rozhodne mnoho začínajících podnikatelů. Přesto podnikání v této oblasti a především začínajícím podnikatelům téměř nikdo nevěnuje větší pozornost. Jako reakce na tuto situaci vznikla tato práce, která se zabývá sestavením podnikatelského plánu, který popisuje jeho specifika spojená s oblastí pohostinství. V první části se práce zabývá teoretickými aspekty podnikání, především specifiky podnikání v pohostinství a jeho současnými trendy. Na ně navazuje obecný popis přípravy podnikatelského plánu. Druhá, praktická, část práce popisuje vzorový podnikatelský plán restaurace, který je strukturovaný dle běžné praxe. Obsahuje popis podniku a tržní situace, marketingový, finanční a operační plán, personální zdroje a analýzu rizik. Celá praktická část je koncipována tak, aby v maximální míře blížila realitě. Všeobecně lze konstatovat, že tato práce nabízí čtenářům z řad začínajících podnikatelů v pohostinství řadu doporučení a námětů, jak postupovat při založení podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.